مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-01اقتصادي

«باستی هیلرز» کرج کجاست؟/ احداث شهرک ویلایی در خواب غفلت نهادهای نظارتی+فیلم


بالای روستای «هلجرد» در شهرستان کرج شهرک ویلایی محصور شده دیده می شود که امکان ورود به آن جز برای ساکنان فراهم نیست و تصرف حریم رودخانه و تخلفات عدیده ساخت و ساز در آن مشهود است.

- فیلم نمای باستی هیلرز کرج از کوه های اطراف  از نمای بالای کوه های اطراف  تصرف حریم رودخانه، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تخلفات عدیده ساخت و ساز در این شهرک ویلایی به وفور دیده می شود.

سوال اساسی اینجاست که آیا چنین شهرکی که در برخی از ویلاهای آن استخرهای روباز و زمین چمن فوتبال دیده می شود یک شبه به وجود آمده است که از نظرگاه متولیان حراست از زمین های کشاورزی و نهادهای نظارتی پنهان مانده است؟ مسؤولان چه می گویند؟! متولی تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در این رابطه گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز اگر بر روی اراضی دولتی و در حریم شهرها باشد ما ورود می کنیم و اگر خارج از حریم شهرها باشد بر عهده منابع طبیعی است و اگر در حریم رودخانه باشد بر عهده آب منطقه ای است و بخش کوچکی از این شهرک در محدوده شهری است و در حال بررسی هستیم.

  حامد فرضی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: تخلفات مربوط به بستر رودخانه را آب منطقه ای باید پاسخ دهد و برخی از این تخلفات هم در محدوده حریم شهری بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باستی هیلرز» کرج کجاست؟/ احداث شهرک ویلایی در خواب غفلت نهادهای نظارتی+فیلم

«باستی هیلرز» کرج کجاست؟/ احداث شهرک ویلایی در خواب غفلت نهادهای نظارتی+فیلم