مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-01فناوري

تغییرات در تلفن های خانگی منطقه پردیس همدان/ امکان عدم تغییر شماره نبود


معاون شبکه مخابرات همدان با اشاره به تغییرات در تلفن خانگی منطقه پردیس همدان گفت: امکان عدم تغییر شماره برخی از مشترکین با تغییرات صورت گرفته در سیستم نبود.

- پیمان جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کابل برگردان وسیع و تغییرات در تلفن های خانگی منطقه پردیس همدان خبر داد و اظهار کرد: ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تلفن های منطقه پردیس قطع شده بود که از این بابت از تمام مشترکین عذرخواهی می کنم اما در حال اقدامات جدید بودیم.

وی در خصوص تغییرات جدید در منطقه پردیس همدان بیان کرد: با توجه به افزایش سطح تقاضا برای سرویس های پرسرعت اینترنت از سوی مشترکان و به ویژه سرویس های VDSL تنها راه ارائه سرویس با باند پهن، نزدیک شدن تجهیزات شبکه به مشترکین و تقلیل فاصله کابلی بود که با تهیه اولین سری از این نوع تجهیزات سیستمی جدید در استان به ظرفیت حدود 4 هزار پورت کار صورت گرفت.

معاون شبکه مخابرات همدان خاطرنشان کرد: چون امکان واگذاری صد درصدی ADSL فراهم بود تصمیم براین شد که با توجه به ضریب بالای نفوذ ADSL در منطقه پردیس و تقاضای مستمر سرویس های باند پهن مشترکین این ناحیه، تجهیزات مورد نظر نصب و راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه با نصب تجهیزات جدید از این پس در منطقه پردیس هیچگونه محدودیتی وجود نخواهد داشت گفت: موازی با این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در تلفن های خانگی منطقه پردیس همدان/ امکان عدم تغییر شماره نبود

تغییرات در تلفن های خانگی منطقه پردیس همدان/ امکان عدم تغییر شماره نبود