مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-01اقتصادي

لزوم اجرایی شدن طرح ملی «تاپ» در استان ایلام


معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم لزوم اجرایی شدن طر ملی «تاپ» در استان ایلام و گفت: اقتصاد و دانشگاه در تحقق اشتغال پایدار به هم وابسته هستند.

- ایلام-معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم لزوم اجرایی شدن طر ملی تاپ در استان ایلام و گفت: اقتصاد و دانشگاه در تحقق اشتغال پایدار به هم وابسته هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برات قبادیان ظهر روز سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: امروز استفاده از علم و فناوری بسیار مهم و کاربرد حیاتی دارد و دیگر نمی شود به شکل سابق صنعت را به جلو برد و اینجا بایست دانشگاه ها پای کار بیایند.

وی عنوان کرد: طرح ملی تاپ برای ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با بخش صنعت است و برای توسعه فناوری در صنایع و مشارکت هر چه بیشتر بین این دو بخش ایجاد شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اجرایی شدن طرح تاپ با تاکید بر علم محوری در امور صنایع گفت: نیروی انسانی متخصص و پرورش یافته کلید کار است و ما ناچار هستیم در حوزه صنعت به سمت پویایی نیروی انسانی در صمت باشیم.

وی با بیان این مطلب که می بایست در تعریف طرح ها و پروژه های ملی آینده نگری کنیم، افزود: در این میان طرح تاپ یکی از آن طرح های مهم است و در استان ایلام نیز دنبال اجرایی کردن آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرایی شدن طرح ملی «تاپ» در استان ایلام

لزوم اجرایی شدن طرح ملی «تاپ» در استان ایلام