مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-01دانش

پروژه های ناتمام را برای دولت آینده به حداقل می رسانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در آیین افتتاح مجازی پروژه های عمرانی قابل بهره برداری و منتخب دانشگاه ها، - وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در سال پایانی دولت برنامه ریزی ها به صورتی خواهد بود که تعداد پروژه های ناتمام برای دولت آینده را به حداقل برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در آیین افتتاح مجازی پروژه های عمرانی قابل بهره برداری و منتخب دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام گرفت، اعلام کرد: در سال پایانی دولت، برنامه ریزی ها به صورتی خواهد بود که تعداد پروژه های ناتمام برای دولت آینده را به حداقل برسانیم.

غلامی با تشکر از همه دست اندرکاران در به نتیجه رساندن و اتمام پروژه های عمرانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به عنوان نمونه ای از تلاش همکاران دانشگاهی هستیم.

وزیر علوم با تشکر از حمایت های سازمان برنامه و بودجه در این شرایط، این حمایت ها را عامل اصلی و مهم در اتمام پروژه ها دانست و گفت: آنچه در این هفت سال در آموزش عالی اتفاق افتاده، تلاش مستمر برای اتمام پروژه های در دست احداث بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ناتمام را برای دولت آینده به حداقل می رسانیم

پروژه های ناتمام را برای دولت آینده به حداقل می رسانیم