مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-01سياسي

فلسفه قیام عاشورا برای نسل جوان ترسیم شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مظلومیت شهدای کربلا بر کسی پوشیده نیست و باید فلسفه قیام عاشورا به صورت ویژه تشریح آن برای نسل جوان دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر سه شنبه در همایش ما ملت امام حسینیم که با هدف تبیین قیام عاشورا در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد، افزود: نهضت عاشورا واجد شاخصه ها و مؤلفه های کلیدی در راستای رشد و تحول معنوی و تربیتی انسان هاست.

وی ادامه داد: عاشورا دانشگاه بسیار بزرگی است که همه طیف های بشری از آن درس زندگی و حریت می آموزند و از محضر اساتید بی نظیری چون امام حسین (ع) حضرت عباس (س)، زینب کبری (س) و … والاترین نکات و درس ها را فرا می گیرند.

حجت الاسلام قریشی همچنین با تاکید بر لزوم تبیین حقیقت عاشورا گفت: یکی از وظایف بسیج دانشجویی مطالبه گری است که با گفتمان دینی و انقلابی و برپایی کرسی های آزاد اندیشی و به دور از افراط و تفریط می توانند منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه و جامعه اجرا کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی نباید خود را رقیب دیگران بداند گفت: بسیچ دانشجویی باید به تشکلهای هم سو وغیر همسوی خود بال وپر داده و هویت خود را حفظ کند وبا مدیران ومسئولان دانشگاه ارتباط سنجیده و عاقلانه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه قیام عاشورا برای نسل جوان ترسیم شود

فلسفه قیام عاشورا برای نسل جوان ترسیم شود