مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-01اجتماعي

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به بیماران خاص


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در خیابان جمال زاده تهران را، در راستای خدمت به بیماران خاص دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحرم از نگاه ایثارگرانه امام حسین (ع) و یارانش در راه ارائه خدمت با کیفیت به مردم بیش از پیش درس بگیریم.

کوهپایه زاده با بیان اینکه از ویژگی های درمانگاه تخصصی دندانپزشکی ایران ارائه خدمت به بیماران خاص است، گفت: برخی بیماران خاص در سطح شهر برای یک خدمت کوچک دندانپزشکی مشکل دارند و ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای پاسخگویی اجتماعی خود را موظف دانستیم به نیاز این بخش از جامعه پاسخ بدهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین گفت: در 6 ماه آینده ظرفیت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم جنوب تهران در بیمارستان فیروزآبادی مهیا خواهیم کرد و این فرصت خوبی برای ارائه خدمات دندانپزشکی در یک بیمارستان جنرال و در منطقه ای است که از این جهت کمبود وجود دارد.

مهدی مقتدایی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: بعد از یک سال تلاش جدی همکاران و حمایت های رییس دانشگاه ساختار دانشکده دندانپزشکی در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران شکل گرفت و از امروز نیز فعالیت درمانگاه تخصصی این دانشکده با ظرفیت 36 یونیت شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به بیماران خاص

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به بیماران خاص