مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-01سياسي

نمی توانیم مدعی شویم که سند تحول به گفتمان اجتماعی تبدیل شده است


نمی توانیم مدعی شویم که سند تحول و اهداف بلند آن به گفتمان اجتماعی لااقل در میان عناصر اصلی و تعیین کننده تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوم سی و چهارمین اجلاس دو روزه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش اظهار کرد: سلام عرض می کنم به محضر جنابعالی و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع و یاران با وفایش را تسلیت عرض می کنم.

در این شرایط هم ، ملت فهیم، دیندار و خلاق ایران احترام و ادب خود به ساحت امام حسین ع و محرم را با رعایت ملاحظات بهداشتی و سلامت به خوبی نشان داد.

وی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق داد تا در محضر حضرتعالی باشیم و از رهنمود های ارزشمندتان استفاده کنیم.

 در این نشست، اعضای محترم شورای عالی آموزش و پرورش، رییس  محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ،  استانداران و مدیران کل و روسای آموزش و پرورش کلیه مناطق کشور بالغ بر حدود1000 نفرحضور دارند.

تشکر و سپاس از وقتی که برای این مهم منظور فرمودید، مجموعه فهمیم و فرهیخته معلمان ، ارزش و اهمیت این توجه را می دانند و سپاسگزار و قدرشناس محبت حضرتعالی بوده و خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم مدعی شویم که سند تحول به گفتمان اجتماعی تبدیل شده است

نمی توانیم مدعی شویم که سند تحول به گفتمان اجتماعی تبدیل شده است