مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-01اقتصادي

چارخونه، همراه اهالی کتاب


رشد فناوری و توسعه کاربرد ابزارهای هوشمند و به ویژه تلفن همراه در میان کاربران، منجر به شکل گیری بازارهای محتوای دیجیتال در دنیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام چارخونه، یکی از این پلتفرم ها در ایران بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه است که دسترسی سریع، آسان و امن به بیش از 200 هزار برنامه، بازی، کتاب، کتاب صوتی، نشریات، موسیقی، فیلم، سریال و انیمیشن را برای کاربران فراهم می کند.

سعید رسول اف مدیر عامل چارخونه به بهانه همکاری با ناشرین کتاب صوتی می گوید: این روزها با افزایش هزینه ­های کاغذ، چاپ، تکثیر و توزیع و در نتیجه افزایش قیمت کتاب های چاپی، نسخه دیجیتالی کتاب ها و در ادامه نسخه صوتی آن ها بازار داغی پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: همکاری ناشرین کتاب با هنرمندان و افراد تاثیرگذار برای خوانش کتاب ها و تبدیل آن به کتاب صوتی، منجر به خلق آثار جذاب و ارزشمندی شده است.

در این میان حضور پررنگ پلتفرم های ارائه دهنده کتاب صوتی به عنوان بازیگران حوزه نشر دیجیتال و تلاش آن ها برای رونق کتاب و کتابخوانی، فارغ از منافع مالی، مسئولیتی اجتماعی و رسالتی سنگین برای توسعه فرهنگ کشور محسوب می شود.

رسول اف با بیان این مطلب که رونق فرهنگ کتابخوانی جز با همدلی و همراهی همه بازیگران اکوسیستم محقق نخواهد شد اضافه کرد؛ چارخونه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارخونه، همراه اهالی کتاب

چارخونه، همراه اهالی کتاب