مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-01سياسي

کمپین شأن مادری در «فارس من» با 618 امضاء پیگیری می شود


مادرانی که در بزنگاه های حساس زندگی فرزندانشان نه تنها نمی توانند پدری کنند که گاهی نقص قوانین، مادری شان را نیز به هیچ می انگارد.

- گروه خانواده: در پی تلاش خبرگزاری فارس مبنی بر پوشش مشکلات زنان سرپرست خانواده، کمپین شأن مادری در سامانه فارس من این خبرگزاری ثبت شد.

ماه گذشته فارس، میزگردی با حضور دکتر شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد و سارا هوشمندی؛ فعال رسانه ای درباره مشکلات حقوقی مادران سرپرست خانواده تشکیل داد.

در این میزگرد از مشکلات مادران دارای حضانت در برابر ولایت ولی قهری و شان مادری که در این بین رعایت نمی شود و نادیده گرفته می شود، گفته شد.

همچنین در این مطالبه مطرح شد که خوب است آن بخش از اختیارات ولایت که در اختیار جد پدری است اما لازمه تکلیف حضانتی است که بر عهده مادر است، در اخیتار مادر قرار بگیرد.

اختیاراتی همچون ثبت نام در مدرسه، افتتاح حساب بانکی، حق دخل و تصرف در اموال مربوط به طفل و .

.

در متن کمپینی که در ادامه این میزگرد در سامانه فارس من ثبت شد آمده است: زنان سرپرست خانواده زنانی که قرار است هم مادر باشند و هم پدر اما بیشتر از تمام مشکلات کوچک و بزرگی که هر لحظه با آن دست و پنجه نرم می کنند و روح شان را می خراشد، جایگاهی ست به نام مادری که شأنش نادیده گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین شأن مادری در «فارس من» با 618 امضاء پیگیری می شود

کمپین شأن مادری در «فارس من» با 618 امضاء پیگیری می شود