مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-01بين الملل

تأکید چین و آلمان بر ضرورت حفظ برجام


در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، وزرای خارجه چین و آلمان بر ضرورت حفظ توافق هسته ای با ایران تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، هایکو ماس ، وزیر امور خارجه آلمان و وانگ یی همتای چینی وی بر ضرورت حفظ توافق هسته ای با ایران تأکید کردند.

  به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، ماس در این باره گفت برلین و پکن بر سر ضرورت حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نظر مشترکی دارند.

   وزیر امور خارجه آلمان همچنین گفت که این موضوع طی چند هفته گذشته در شورای امنیت سازمان ملل به طور مکرر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

  میخاییل اولیانف نماینده دائم روسیه در سازمانهای بین المللی در وین نیز ساعاتی پیش در پیامی توییتری با طعنه به آمریکا نوشت:  نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر با حضور اعضای واقعی و نه اعضای خودخوانده در وین برگزار خواهد شد.

وی افزود: مباحث و مشورتها در قالبهای مختلف شروع شده و در حال انجام است.

سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پایتخت اتریش به سر می برد، در گفت وگویی درباره این نشست عنوان کرد: این یک نشست روتین کمیسیون مشترک است که طبق روال برجام هر سه ماه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید چین و آلمان بر ضرورت حفظ برجام

تأکید چین و آلمان بر ضرورت حفظ برجام