مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-01اجتماعي

جزییات نحوه برگزاری کلاس های دانش آموزان/ آمار ثبت نام تغییری نکرده است


رییس ستاد مهر در استان اصفهان گفت: کلاس های دانش آموزان به جای اول مهر از روز 15 شهریور همانند سال های گذشته بازگشایی خواهد شد اما نحوه فعالیت بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواهد بود.

- محمدرضا ناظم زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کلاس های دانش آموزان به جای اول مهر از روز 15 شهریور همانند سال های گذشته بازگشایی خواهد شد اما نحوه فعالیت بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواهد بود.

رییس ستاد مهر در استان اصفهان ادامه داد: در وضعیت سفید کلاس ها به صورت عادی تشکیل خواهد شد، در وضعیت زرد دانش آموزان بسته به تعداد دانش آموزان و فضای فیزیکی مدارس به دو یا سه گروه تقسیم می شوند و ساعاتی از آموزش را به صورت حضوری و مابقی ساعات را در فضای مجازی به شکل آفلاین سپری می کنند.

وی در تشریح نحوه آموزش مجازی عنوان کرد: در وضعیت زرد معلم ساعات موظف را در مدرسه حضور پیدا می کند و در فضای مجازی صرفاً منابع آموزشی آفلاین را معرفی می کند اما در وضعیت قرمز آموزش حضوری نخواهیم داشت و تمام مباحث در بستر فضای مجازی اما به صورت آنلاین ارائه خواهد شد.

ناظم زاده اضافه کرد: در مقطع ابتدایی با توجه به ثابت بودن معلم یک گروه در روزهای زوج و گروه دیگر در روزهای فرد در مدرسه حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه برگزاری کلاس های دانش آموزان/ آمار ثبت نام تغییری نکرده است

جزییات نحوه برگزاری کلاس های دانش آموزان/ آمار ثبت نام تغییری نکرده است