مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-01اقتصادي

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تکمیل سایت موزه در همدان


شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری منطقه یک کار تکمیل سایت موزه را بر عهده دارد گفت: 50 میلیارد ریال در اعتبارات شهرداری منطقه یک برای این منظور در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه یک، عباس صوفی با بیان اینکه ایجاد سایت موزه در میدان امام(ره) در بافت تاریخی شهر و بازار قدیمی همدان می تواند بیش از پیش به جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند اظهار کرد: احداث این موزه داری اهمیت ویژه ای برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع درخواستی به شورای اسلامی شهر ارسال شد تا بودجه ای برای احداث و تکمیل سایت موزه در نظر گرفته شود که این موضوع با موافقت اعضای شورا تصویب و 50 میلیارد ریال در اعتبارات شهرداری منطقه یک برای این منظور در نظر گرفته شد.

شهردار همدان ادامه داد: طرح ها و برآوردهای لازم صورت پذیرفته و به زودی با برگزاری مناقصه برای تعیین پیمانکار ادامه عملیات عمرانی این پروژه از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از اجرای پیاده راه سازی خیابان بوعلی در سال 96، عملیات احداث پیاده راه و آبنما در میدان مرکزی شهر آغاز شد که با شروع این عملیات آثاری تاریخی در این منطقه پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تکمیل سایت موزه در همدان

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تکمیل سایت موزه در همدان