مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-01سياسي

تلاش دشمن برای غربی کردن نظام آموزشی کشور/ همه باید روی اجرای سند 2030 حساس باشیم


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن همه جوره تلاش می کند تا نظام آموزشی ما را غربی کند، گفت: همه ما باید روی اجرای سند 2030 حساس باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور سی و چهارمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و  جمعی از مسؤولان استانی در سالن شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه پس از استماع بیانات مقام معظم رهبری با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، با اشاره به حرکت عظیم حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پس از قیام عاشورا گفت: امید است همه ما ادامه دهنده راه و مرام حسینی و همچنان در قافله عاشورا روشنگر و هدایتگر باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در نظام آموزشی و پرورشی، در خانواده و در تمام ابعاد زندگی باید روی ریل عاشورا و مکتب آن حرکت کنیم و راه رستگاری همین است.

پرورش در نظام آموزشی ما جایگاه مطلوبی ندارد وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مسئله پرورش و مغفول ماندن آن اظهار داشت: پرورش در نظام آموزش و پرورش ما جایگاه خودش را ندارد، پایه اسلام باشد و آموزش و پرورش ما اهداف نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای غربی کردن نظام آموزشی کشور/ همه باید روی اجرای سند 2030 حساس باشیم

تلاش دشمن برای غربی کردن نظام آموزشی کشور/ همه باید روی اجرای سند 2030 حساس باشیم