مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-01سياسي

خصوصی سازی ابهت معلم را نشانه گرفته است/ معلم کلید موفقیت آموزش و پرورش است


اگر نگاه مولد به آموزش و پرورش گسترش یابد، خصوصی سازی در آموزش و پرورش متوقف خواهد شد، چرا که خصوصی سازی آموزش و پرورش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در سی وچهارمین اجلاس روسای آموزش و پرورش که به صورت مجازی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز سه شنبه، 11 شهریور به مدت دو روز شروع به کار کرد، اظهار داشت: رهنمودهای امروز  مقام معظم رهبری  نکته ای بود که ما  چندین سال، بعنوان قلب سند تحول بنیادین به آن تاکید داشته ایم.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: این که مقام معظم رهبری فرمودند تنها راه بکار گیری نیروی انسانی در آموزش وپرورش، دانشگاه فرهنگیان است و ما جز از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی راه دیگری نداریم، در ماده 63 برنامه ششم مصوب شده است و هر آنچه غیر از این عمل شده است،غیر قانونی است.

حاجی بابایی افزود: هر حرفی که در آموزش وپرورش قرار است، گفته شود، توسط معلم بیان می شود، وقتی معلم می خواهد وارد کلاس شود و مدیریت یک کلاس درس  را عهده دار شود، باید همانطور که برای آموزش فرزند خود حساسیت داریم، به این مقوله هم نگاه کنیم.

وی یادآوری کرد، در جلسه فراکسیون فرهنگیان  که حدود دو هفته قبل، با حضور وزیر تشکیل شد، بر یک قرارداد مشترک به تفاهم رسیدیم که، هرچه معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی ابهت معلم را نشانه گرفته است/ معلم کلید موفقیت آموزش و پرورش است

خصوصی سازی ابهت معلم را نشانه گرفته است/ معلم کلید موفقیت آموزش و پرورش است