مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-01سياسي

آب از منظر اقتصاد سیاسی در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد


برای نخستین بار به صورت مجازی ‏آیین افتتاحیه اولین همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‎ های علوم انسانی در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

‏ - گشایش همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‎ های علوم انسانی در دانشگاه بیرجند؛ آب از منظر اقتصاد سیاسی در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد ایسنا/خراسان جنوبی برای نخستین بار به صورت مجازی ‏آیین افتتاحیه اولین همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‎ های علوم انسانی در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

‏ احمد خامسان، رییس دانشگاه بیرجند امروز سه شنبه 11 شهریور در این همایش گفت: امیدوارم این همایش که به دلیل ‏شرایط موجود برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می شود موجب تقویت مباحث مرتبط با ‏آب و خشکسالی در کشور باشد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خامسان افزود: از دهه های گذشته مشخص بود که موضوع آب به عنوان یکی از مهم ترین ‏موضوعات قرن حاضر تبدیل خواهد شد و در حال حاضر و دهه های آینده یکی از موضوعات ‏چالش برانگیز در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

‏ وی با اشاره به اینکه از دیدگاه فنی به بحث آب توجه زیادی می شود، بیان کرد: به همت ‏همکاران در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و سایر دانشکده ها این همایش بین رشته ای در ‏دانشگاه بیرجند برگزار می شود که در این همایش مسائل اجتماعی و فرهنگی که به موضوع آب ‏اختصاص دارد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب از منظر اقتصاد سیاسی در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد

آب از منظر اقتصاد سیاسی در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد