مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-01سياسي

شخصیت مرحوم آیت الله تسخیری در شبکه المیادین بررسی شد


شبکه المیادین به مناسبت رحلت آیت الله تسخیری، یگانه برنامه مذهبی هفتگی ( أ.

ل.

م ) خود را با حضور دکتر عباس خامه یار و شیخ احمد کریمه استاد دانشگاه الازهر و از پرچمداران تقریب در مصر و با اجرای دکتر یحیی ابوزکریا مجری سرشناس الجزایری ، - شبکه المیادین به مناسبت رحلت آیت الله تسخیری، یگانه برنامه مذهبی هفتگی ( أ.

ل.

م ) خود را با حضور دکتر عباس خامه یار و شیخ احمد کریمه استاد دانشگاه الازهر و از پرچمداران تقریب در مصر و با اجرای دکتر یحیی ابوزکریا مجری سرشناس الجزایری ، اختصاص داد.

این برنامه که مورد استقبال گسترده بینندگان در جهان اسلام قرار گرفت، سه بار بازپخش شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل میزگرد به شرح زیر است.

مجری میزگرد، دکتر یحیی ابوزکریا: جناب دکتر احمد کریمه، از آن جایی که مصر از گذشته مرکزی برای تقریب به شمار می رفت و الازهر شریف نیز یکی از مراکز تقریب بین مذاهب به شمار می رود و تدریس مذاهب اسلامی در متون درسی آن گنجانده شده از جمله در نظریات فقهی، در فقه مقارن و به طور دقیق تر باید بگویم فعالیت جنابعالی در عرصه تقریب که همچنان نیز فعال هستید و در این رابطه نیز کتابی را منتشر کرده اید، درباره علامه فقیه، شیخ محمد علی تسخیری رحمت الله علیه نظرتان چیست؟ شیخ احمد کریمه: بسم الله الرحمن الرحیم والحمد لله ربّ العالمین، که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت مرحوم آیت الله تسخیری در شبکه المیادین بررسی شد

شخصیت مرحوم آیت الله تسخیری در شبکه المیادین بررسی شد