مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-01دانش

ظرفیت ها و پتانسل های ایلام برای ایجاد خلاقیت و اشتغال ارزیابی شود


معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، گفت: ظرفیت ها و پتانسل های استان برای ایجاد خلاقیت و اشتغال باید ارزیابی شوند و در این ارزیابی ها طرح آمایش استان مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت عصر امروز در بازدید از 11 هسته فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، گفت: ظرفیت ها و پتانسل های استان برای ایجاد خلاقیت و اشتغال باید ارزیابی شوند و در این ارزیابی ها طرح آمایش استان مدنظر قرار گیرد.

 وی افزود: در بحث صنعت و دانشگاه کارهای مثبتی صورت گرفته و می طلبد اساتید و دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این طرح( تاپ) حضور فعال داشته باشند.

پتانسیل تبدیل شدن به مرکز نوآوری استان  رضا محمدرحیمی رییس سازمان صمت استان نیز در این بازدید ضمن تشریح تعام در صنعت و دانشگاه در استان، گفت: سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به جهت واقع شدن این مرکز در منطقه دانشگاهی شهر ایلام و دسترسی آسان عموم جوانان و ایده پردازان پتانسیل تبدیل شدن به مرکز نوآوری استان دارد و زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه را فراهم کند.

لازم به ذکر است، این مرکز دارای مساحت 1300 مترمربع فضای مفید شامل فضای کار اشتراکی، دفتر شتابدهنده ها، مرکز رشد، دفتر تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ها و پتانسل های ایلام برای ایجاد خلاقیت و اشتغال ارزیابی شود

ظرفیت ها و پتانسل های ایلام برای ایجاد خلاقیت و اشتغال ارزیابی شود