مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-01سياسي

نباید تقابل بین نمایندگان لرستان را شاهد باشیم


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد توهینی با خط زدن نام خرم آباد در میان نبوده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد توهینی با خط زدن نام خرم آباد در میان نبوده است.

مهرداد ویسکرمی امروز یازدهم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از صحبت های فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس سوء برداشت شده است.

وی تصریح کرد: روز جمعه مجمع نمایندگان استان با استاندار و امام جمعه جلسه ای داشتیم که استاندار براساس نیازها و اولویت پروژه یکسری از پروژه ها را برای استان تعریف کردند و هر پروژه را به دست نمایندگان هر شهرستان داده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ها راه آهن بود که راه آهن دورود- خرم آباد به نمایندگان بروجرد و خرم آباد تحویل داده شد.

ویسکرمی اضافه کرد: هیچ کس بر روی پروژه راه آهن دورد- خرم آباد- اندیمشک حرفی نزد و صحبت خانم مقصودی در آن جلسه این بود که ما راضی نمی شویم که صرفا یک راه آهن آنتن به بروجرد داده شود و این یک توهین و دست کم گرفتن بروجرد به عنوان شهر دوم استان است.

وی بیان کرد: حرف ایشان این بود که به راه آهن دورود- بروجرد- ملایر اصلاح شود و این حرفی است که قبلا زده شده و در مجلس دهم نمایندگان بروجرد این را مطرح کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید تقابل بین نمایندگان لرستان را شاهد باشیم

نباید تقابل بین نمایندگان لرستان را شاهد باشیم