مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-01سياسي

رییس جدید سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد


عطاءالله ابراهیمی به عنوان رییس جدید سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری معرفی و از اقدامات ذبیح الله غریب تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز آیین تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات این سازمان با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل امور استان های در بخش کشاورزی با توجه به سند آمایش سرزمین آماده شده است و به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وجود 6 اقلیم بر اساس طبقه بندی ها در این استان نشان از ظرفیت بزرگی برای تولید انواع محصولات کشاورزی است که با همت و همکاری می توانیم شاهد تحقق شعار تولید تا زنجیره مصرف در استان باشیم.

ذبیح الله غریب نیز با ارائه گزارشی از اقدامات خود در سازمان جهاد کشاورزی گفت: در تمام طول خدمتم در این سازمان کار شبانه روزی و تلاش بی وقفه را سرلوحه عمل خود داشتم و پرونده های سنگین استان در دوره مدیریت بنده پیگیری و به سامان رسید و در این راستا چندین بار کارت زرد و قرمز گرفتم.

رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بنده  تجریات گرانبهایی را در دوران فعالیتم در سازمان جهاد کشاورزی کسب کردم و آماده هرگونه همکاری و انتقال تجربیات به مدیریت جدید این سازمان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رییس جدید سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد