موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-01سياسي

ضرورت تبیین آموزه های عاشورا در جامعه/ادارات مطالبات شهرداری بیله سوار را پرداخت کنند


جهت توسعه عمرانی و زیباسازی شهر بیله سوار لازم است تا ادارات بدهی های خود را با شهرداری تسویه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ عاشورایی تلفیق شده و این انقلاب برگرفته از مکتب عاشورایی است.

وی افزود: مسائل فرهنگی نیازمند توجه جدی مسئولین است، مسئولین باید با جدیت تمام مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی را در راستای فضاسازی و تکریم ارباب رجوع به خوبی پیاده کنند.

امام جمعه بیله سوار برپایی نماز اول وقت در ظهر عاشورا را یکی از اقدامات مهم و قابل تأمل امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: نماز یکی از کارهای بزرگ و اولویت دار آن امام همام بود و ایشان با علاقه ای که به نماز داشتن در ظهر عاشورا نیز زیر تیرباران دشمنان نماز را برپا کردند تا اهمیت این مسئله را به مردم نشان دهند.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: باید آموزه های نهضت عاشورا در جامعه تبیین شود چرا که قیام امام در جهت جلوگیری از ظلم و تشکیل حکومت اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی در رابطه شیوع کرونا و ضرورت مقابله با آن بیان کرد: در این خصوص نیازمند تلاش در حوزه فرهنگ سازی هستیم که در این راستا باید رؤسای ادارات و دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین آموزه های عاشورا در جامعه/ادارات مطالبات شهرداری بیله سوار را پرداخت کنند

ضرورت تبیین آموزه های عاشورا در جامعه/ادارات مطالبات شهرداری بیله سوار را پرداخت کنند