مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-01اجتماعي

ریزگردها مهمترین علت آلودگی هوای کاشان هستند


رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: مهمترین علت آلایندگی کاشان ریزگردهایی هستند که از منطقه شمال شهرستان وارد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اللهیار دولتخواه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال 98 تاکنون 21 رأی در مورد متخلفین محیط زیستی صادر شده است، اظهار داشت: در سال 99 تاکنون برای 13 مورد پیگیری قضایی و شکواییه انجام شده است که از این تعداد 10 مورد مربوط به صنایع و بقیه مربوط به تخلفات صید و شکار است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 13 متخلف نیز دستگیر شده است، ابراز داشت: در مورد حیات وحش منطقه حفاظت شده کاشان هم ساماندهی خوبی توسط محیط بانان شهرستان انجام شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این اداره آثاری از پلنگ در منطقه حفاظت شده محیط زیست کاشان دیده شده است، تصریح کرد: از گونه پلنگ در کشور بیش از 300 الی 400 قلاده وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره با ثبت گونه ای از گربه سانان در حیات وحش کاشان بیان داشت: در زمینه ساماندهی آهو و قوچ و میش هم اقدامات مناسبی انجام شده است.

دولتخواه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین علل آلایندگی کاشان ورود ریزگردهایی است که موافق وزش بادهای شمال-جنوب از منطقه بیابانی شمال کاشان وارد شهر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگردها مهمترین علت آلودگی هوای کاشان هستند

ریزگردها مهمترین علت آلودگی هوای کاشان هستند