مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-01اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 288هزار تن گندم از زارعان آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برداشت گندم از سطح مزارع استان به پایان رسیده است و تاکنون بیش از 288 هزار تن گندم از زارعان استان خریداری شده است و این روند تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

- رسول جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: 74 درصد از بهای گندم خریداری شده از زارعان استان به میزان 543 میلیارد تومان از کل مبلغ 727 میلیارد تومانی ارزش گندم خریداری شده به حساب آنها واریز شده و مابقی نیز در مرحله پرداخت است.

وی تصریح کرد: لازم است تا کشاورزان نسبت به تحویل به موقع گندم های خود به مراکز خرید اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه در زمینه خرید بذر نیز 14 هزار و 200 تن تا کنون از هفت  شرکت تولید و فرآوری بذر مستقر در سطح استان خریداری شده است، یادآور شد: خرید بذر همچنان ادامه دارد و برنامه ابلاغی خرید 23 هزار تن بذر برای امسال است.

وی ادامه داد: میزان خریدهای امسال 14 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته که علت آن کاهش بارندگی ها و بالا بودن قیمت علوفه دامی است .

جلیلی با اشاره به فعالیت  64 مرکز خرید گندم در استان بیان کرد: تا کنون میزان خرید توافقی انجام شده با کارخانجات آرد و صنایع غذایی هم  در حدود چهار هزار و 678 تن است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 288هزار تن گندم از زارعان آذربایجان غربی

خرید تضمینی بیش از 288هزار تن گندم از زارعان آذربایجان غربی