مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-01اقتصادي

تمام مطالبات کارگران کنتورسازی قزوین پرداخت شد


معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با پیگیری انجام شد ه تمامی مطالبات کارگران کارخانه بحرانی کنتورسازی قزوین پرداخت شد.

- منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارخانه کنتور سازی قزوین واقع در شهر صنعتی البرز که به دلایل متعدد از جمله سو مدیریت، از حدود 5 سال گذشته دچار مشکلات جدی در روند تولید شده موجب شده تا شاهد کاهش قابل ملاحظه ای در میزان تولید آن باشیم که چالش های جدی برای شاغلان آن ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: مطالبات مالیاتی، بانکی، بیمه تأمین اجتماعی، و دستگاه های خدمات رسان تاکنون فشار زیادی را به این کارخانه وارد کرده و عملاً توان پرداخت آن وجود نداشت.

حبیبی گفت: استاندار محترم و مدیریت استان در دو تا سه سال اخیر با پیگیری موضوع و مدیریت مقطعی اجازه داد این واحد تعطیل شده و دچار بحران بیشتری شود اما افزایش میزان مطالبات مالیاتی و حقوق کارگری و تأمین نشدن مواد اولیه موجب شد در کنار سو مدیریت این واحد امسال تعطیل شود.

وی اظهار داشت: با توقف تولید و چالش های جدی که برای کارگران ایجاد شد مدیران استان را واداشت برای فعالیت مجدد این واحد اقدامات لازم صورت گیرد که اقدامات انجام شده امید بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مطالبات کارگران کنتورسازی قزوین پرداخت شد

تمام مطالبات کارگران کنتورسازی قزوین پرداخت شد