مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-01سياسي

برای پیام رسانی حماسه حسینی زینب گونه عمل کنیم


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: حضرت زینب (س) سهم بسزایی در رساندن پیام عاشورا به همه داشت و این امر، این پیام را برای ما دارد که همه ما باید زینب گونه عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی که امروز در حسینیه مجازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با موضوع حُکمرانی قرآنی و قیام حسینی (ع) سخن می گفت با بیان اینکه تعبیر کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود تعبیر بسیار درستی است اظهار کرد: تبلیغ قیام ماندگار حضرت سیدالشهداء (ع) و در حقیقت تبلیغ دین به حرکت زینب گونه همه ما احتیاج دارد و از این رو همه ما باید در حدّ وسع و توان خود به این وظیفه اساسی و همیشگی پایبند باشیم.

وی در ادامه به بحث گفتارهای امام حسین (ع) با افرادی که در اطراف خیام حسینی در کربلا و اطراف آن اردو زده بودند پرداخت و گفت: یکی از گفتارهای امام با فردی به نام عُبیدالله بن حُرّ جُعفی است، کسی که از همراهان خلیفه سوم بود و پس از آن علیه امیرالمؤمنین (ع) در جنگ صفین و در سپاه معاویه شمشیر زد و نقل است که از راهزنان مشهور دوران خود بوده است.

نویسنده کتاب سیره پیامبر اعظم (ص) در گذر از جامعه جاهلی به جامعه اسلامی ادامه داد: او در مسیر امام حسین (ع) با ایشان هم منزل شد و امام مؤذّن خود یعنی حجّاج بن مسروق را نزد وی فرستادند تا او را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیام رسانی حماسه حسینی زینب گونه عمل کنیم

برای پیام رسانی حماسه حسینی زینب گونه عمل کنیم