مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-01سياسي

آخرین وضعیت کروناویروس در استان سمنان


رییس علوم پزشکی استان با اشاره به آخرین وضعیت کروناویروس در استان گفت: در حال حاضر شهرستان گرمسار براساس رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا ویروس در شرایط نارنجی، - ایسنا/سمنان رییس علوم پزشکی استان با اشاره به آخرین وضعیت کروناویروس در استان گفت: در حال حاضر شهرستان گرمسار براساس رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا ویروس در شرایط نارنجی، آرادان در وضعیت سفید، سمنان در وضعیت نارنجی، سرخه در شرایط سفید و مهدیشهر در شرایط قرمز قرار دارد.

دکتر نوید دانایی در ستاد استانی مقابله با کروناویروس اظهار کرد: برنامه های آموزش و پرورش در سال تحصیلی پیش رو برای بازگشایی مدارس ارزنده است و با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی با ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس می توان برای مقابله با این ویروس منحوس اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در پاییز امسال شاهد افزایش آمار آنفلوانزا و سرماخوردگی خواهیم بود ادامه داد: باتوجه به اینکه علائم این بیماری ها با کرونا به طور تقریبی یکسان است، این امر باعث می شود که در شناسایی افراد کرونایی با مشکلاتی مواجه شویم.

دانایی ادامه داد: در ماه های گذشته براساس آمار، ابتلا کودکان و نوجوانان به کرونا ویروس چندان قابل توجه نبوده و رفتار این ویروس به گونه ای بوده که بیشتر افراد میانسال و کهنسال را در گیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کروناویروس در استان سمنان

آخرین وضعیت کروناویروس در استان سمنان