مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 15:302020-09-01اقتصادي

طرح هادی روستای چنارمحمودی اجرا می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح هادی روستای چنارمحمودی با اعتبار 3 میلیارد تومان کلنگ زنی شده و تا هفته دولت سال آتی به بهره برداری می رسد.

- سهراب رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده امروز در روستای چنار محمودی طرح هادی این روستا کلنگ زنی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث تامین اعتبار این پروژه در دو بخش اعتبار لازم تامین شد که در حوزه اجرا و تکمیل طرح هادی روستا شامل معابر، پیاده روسازی و بهسازی روستا می باشد که بخشی از آن نیز شامل پیاده روسازی و بهسازی روستاست.

وی اظهار داشت: بخش دیگر شامل کانال سنگی و مسیر سنگی می باشد که وظیفه هدایت هرزآب و سیلاب روستا را انجام می دهد و از وارد شدن خسارت به منازل مسکونی جلوگیری می کند.

رییسی با اشاره به تامین اعتبار پروژه خاطرنشان کرد: رقمی نزدیک به سه میلیارد تومان برآورد اولیه این پروژه است که با همکاری مسؤولان روستا و شهرستان تامین شد و فاز به فاز ابلاغ می شود و امروز کلنگ زنی پروژه با حضور نماینده مردم لردگان در مجلس و فرماندار لردگان انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: پروژه احداث مرکز جامع خدمات سلامت از دیگر پروژه های  بنیاد مسکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستای چنارمحمودی اجرا می شود

طرح هادی روستای چنارمحمودی اجرا می شود