مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:002020-09-01سياسي

تهیه سند ملی توسعه فناوری کوانتوم/بررسی پیشرفت سند راهبردی امور نخبگان


قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به میزان اجرایی سازی و پیشرفت راهبردی امور نخبگان گفت: در این راستا، در جلسه ستاد راهبردی درصدد تهیه سند راهبردی فناوری کوانتومی هستیم.

- قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به میزان اجرایی سازی و پیشرفت راهبردی امور نخبگان گفت: در این راستا، در جلسه ستاد راهبردی درصدد تهیه سند راهبردی فناوری کوانتومی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور کبگانیان در حاشیه یکصد و سی وپنجم ستاد شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در این جلسه دو موضوع در دستور کار قرار گرفته است، افزود: یکی از این موضوعات ارائه گزارشی از علم و فناوری کوانتوم بود که این موضوع یکی از حوزه‎های به روز کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در این زمینه مطالعات و تحقیقات خوبی اجرایی شده است، اظهار کرد: در این جلسه علاوه بر بررسی کاربردهای کوانتوام، به بررسی ضرورت پرداختن به این حوزه پرداخته شد.

کبگانیان یادآور شد: پیش نویس سند ملی برای توسعه این علم و فناوری توسط دستگاه های مختلف به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده است که به طور رسمی در دستور کار قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه سند ملی توسعه فناوری کوانتوم/بررسی پیشرفت سند راهبردی امور نخبگان

تهیه سند ملی توسعه فناوری کوانتوم/بررسی پیشرفت سند راهبردی امور نخبگان