مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-01پزشكي

امکان ارائه خدمات تخصصی پزشکی به کشورهای منطقه با دورا پزشکی


این امکان را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم که در سایه حمایت وزارت بهداشت و درمان به کشورهای منطقه خدمات تخصصی پزشکی از راه دور ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید محمدحسین بحرینی عصر امروز در مراسم افتتاحیه سامانه پزشکی از راه دور کلان منطقه 9 آمایشی کشور ویژه ارائه خدمات پزشکی که در بیمارستان امام رضا(ع) به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور افتتاح شد، اظهار کرد: اهمیت ارائه خدمات پزشکی از راه دور به خصوص در دوره شیوع کووید19 بر هیچ کس پوشیده نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان کلان منطقه 9 کشور از ابتدای ابلاغ این ضرورت در خرداد ماه گذشته پروژه دورا پزشکی را برنامه ریزی و راه اندازی کرد و تمام دانشگاه ها و رؤسای بیمارستان های این کلان منطقه با تمام اهتمام و انرژی خود در این برنامه شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه این پروژه از سه گام جامع برخوردار است، در تشریح این سه گام گفت: گام نخست در زمینه خدمات مشاوره پزشکی، درمانی،  تخصصی و ویزیت از راه دور بیمار و بستری بیماران کووید19 و خدمات سرپایی است و در گام دوم در زمینه خدمات پاتولوژی است و پیش بینی می کنیم ظرف 6 ماه آینده به گام سوم هم برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارائه خدمات تخصصی پزشکی به کشورهای منطقه با دورا پزشکی

امکان ارائه خدمات تخصصی پزشکی به کشورهای منطقه با دورا پزشکی