مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:402020-09-01بين الملل

گستاخی مجدد مجله «شارلی ابدو» در اهانت به پیامبر اسلام (ص)


مجله فرانسوی «شارلی ابدو» امروز، سه شنبه اعلام کرد که در شماره جدیدش بار دیگر کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام (ص) را منتشر خواهد کرد.

- گستاخی مجدد مجله شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اسلام (ص) مجله فرانسوی شارلی ابدو امروز، سه شنبه اعلام کرد که در شماره جدیدش بار دیگر کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام (ص) را منتشر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجله فکاهی پیش از این در سال 2015 میلادی به دلیل انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام هدف حمله گروهی قرار گرفته بود.

نسخه الکترونیکی شماره جدید شارلی ابدو که کاریکاتورهایی موهن به پیامبر اسلام روی جلد آن نقش بسته، از ظهر روز سه شنبه در دسترس قرار گرفته است.

نسخه کاغذی جدید این مجله نیز روز چهارشنبه توزیع می شود.

یورونیوز گزارش داد، دوازده کاریکاتور توهین آمیز از پیامبر اسلام (ص) اولین بار در سال 2005 میلادی در یک روزنامه دانمارکی منتشر شد و مجله شارلی ابدو این کاریکاتورها را برای اولین بار در سال 2006 منتشر کرد.

در شماره جدید شارلی ابدو کاریکاتوری که ژان کابو از پیامبر مسلمانان کشیده بود نیز در کنار کاریکاتورهای دیگر موهن به پیامبر اسلام و با تیتر همه اش برای این! روی جلد مجله منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستاخی مجدد مجله «شارلی ابدو» در اهانت به پیامبر اسلام (ص)

گستاخی مجدد مجله «شارلی ابدو» در اهانت به پیامبر اسلام (ص)