مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-01بين الملل

کوشنر: طی ماه های آینده یک کشور عربی دیگر به عادی سازی روابط با اسراییل می پردازد


مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت که طی ماه های آینده یک کشور عربی دیگر به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی خواهد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جارد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه ابراز امیدواری کرد که یکی دیگر از کشورهای عربی طی ماه های آتی به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بپردازد.

وی که با خبرگزاری امارات مصاحبه می کرد، در پاسخ به سوالی در این باره که آیا چند سال به طول خواهد انجامید تا پس از مصر، اردن و امارات، چهارمین کشور عربی نیز به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بپردازد که کوشنر پاسخ داد: اجازه بدهید که امیدوار باشیم این موضوع طی چند ماه آینده اتفاق بیفتد.

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا اضافه کرد: خیلی ها به دنبال رسیدن به فناوری، اقتصاد و پیشرفت هایی هستند که اسراییل آن را محقق کرده و از دیدگاه دینی نیز، بسیاری از مسلمانان مشتاق نماز خواندن در مسجد الاقصی از طریق امارات هستند.

کوشنر در پاسخ به سوال دیگر در این باره که آیا ممکن است که شاهد آن باشیم تمامی 22 کشور عربی روزی به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بپردازند که وی به سرعت پاسخ داد: صد در صد، برای این کشورها منطقی است که این اقدام را انجام دهند و معتقدم که این اقدامی صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر: طی ماه های آینده یک کشور عربی دیگر به عادی سازی روابط با اسراییل می پردازد

کوشنر: طی ماه های آینده یک کشور عربی دیگر به عادی سازی روابط با اسراییل می پردازد