مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-01سياسي

قالیباف: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند


دین خود را به مردم خوزستان ادا خواهیم کرد؛ مردمی که حس محرومیت و تبعیض دارند زیرا با وجود ظرفیت های عظیمی مانند صنایع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهشهر، محمد باقر قالیباف سه شنبه شب در حاشیه بازدید از مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: سفر استانی به خوزستان، یکی از مهم ترین برنامه های مجلس بود چرا که ما رزمندگان، دوران جوانی خود را در بین مردم عزیز این استان بودیم و مشاهده کردیم با هر سلیقه و اعتقاد خود پای حفظ نظام مقدس اسلامی بودند.

وی افزود: کار خود را از اینجا شروع کردیم که دین خود را به مردم شهیدپرور خوزستان ادا کنیم، مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند؛ البته که درست است چرا که با وجود پتاسیل های عظیمی مانند صنایع، معادن،کشاورزی و بنادر و 5 میلیون جمعیت استان اما مردم با چالش های جدی رو به رو هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق گفته های مردم در برخی شهرستان ها  از وضعیت معیشت، اشتغال، فاضلاب و فرسودگی شهرها شنیدیم، بدون شک با رویکرد ستادی که در مجلس در نظر گرفته شده است و با حضور میدانی برای حل مشکلات گام های موثری برمی داریم.

وی اضافه کرد: قطعا قصد ما از این بازدیدها مچ گیری نیست بلکه پیگیری مشکلات است؛ در زمینه هایی که هماهنگی، پیگیری و یا قانون گذاری نیاز است، ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند

قالیباف: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند