مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 20:052020-09-01اقتصادي

اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی به شهر هیر


فرماندار اردبیل از اختصاص 6میلیارد تومان اعتبار به شهر هیر خبرداد و افزود: انتظار می رود با استفاده از ظرفیت نمایندگان منطقه اعتبارات ملی برای پروژه های شهر هیر جذب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه با اشاره به اختصاص اعتبار 6میلیاردی برای توسعه شهر نیر اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم منطقه هیر در حوزه آب شرب و راه های روستایی است.

وی افزود: نیاز است با تلاش نمایندگان منطقه اعتبارات ملی جذب شود که استاندار اردبیل و نمایندگان منطقه برای تسریع روند پروژه های هیر و تحقق مطالبات مردم اهتمام ویژه ای دارند.

فرماندار اردبیل از اجرای طرح آبیاری نوین در اردبیل به ویژه بخش هیر خبر داد و گفت: تحقق مطالبات کشاورزان منطقه به ویژه سیب زمینی کاران نیز جزو اولویت های اجرایی است.

امامی یگانه از همراهی مردم اردبیل و هیات های عزاداری و ریش سفیدان در برگزاری مراسم عزاداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

فرماندار اردبیل همچنین در بازدید از مجموعه پل شیشه ای هیر گفت: مجموعه پل هیر تحول عظیمی در بخش اقتصادی و گردشگری منطقه به وجود آورده و هیر را به عنوان قطب جدید گردشگری در کشور مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی به شهر هیر

اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی به شهر هیر