مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 01:052020-09-01اقتصادي

141 مددجوی بهزیستی سرکار می روند


در راستای مشوق های حمایتی از قبیل کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات ارزان با هدف ایجاد اشتغال پایدار از ابتدای سال تاکنون 141 نفر از مددجویان بهزیستی استان برای بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شده اند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های بهزیستی افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره ای و روان شناختی و نیز افزایش  بهره وری از ظرفیت های تخصصی و نیمه تخصصی موجود در جامعه است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در همین راستا 38 مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی حضوری دولتی و غیردولتی در سطح استان فعال است که 17 مرکز به صورت تخصصی در زمینه های خانواده، کودکان با نیازهای ویژه، تحصیلی – تربیتی، کودک و نوجوان و سلامت جنسی ارائه خدمات می کنند.

محمدی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 5 هزار و 500 خدمات مشاوره و روان شناختی حضوری در مراکز مشاوره ارائه شد که نشان از اشاعه فرهنگ مشاوره و بهره مندی مناسب از ظرفیت های تخصصی موجود در سطح استان  است که می تواند گام مهمی در ارتقای سلامت روان آحاد جامعه باشد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در راستای مشوق های حمایتی از قبیل کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات ارزان با هدف ایجاد اشتغال پایدار از ابتدای سال تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

141 مددجوی بهزیستی سرکار می روند

141 مددجوی بهزیستی سرکار می روند