مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-01فناوري

116 روستای یزد از مزایای شبکه فیبر نوری بهره مند شدند


به منظور ارتقا کیفیت ارتباطات مخابراتی و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در روستاها، 116 روستای شهرستان های مهریز و تفت در استان یزد از مزایای خدمات فیبر نوری بهره مند شدند.

- ایسنا/یزد به منظور ارتقا کیفیت ارتباطات مخابراتی و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در روستاها، 116 روستای شهرستان های مهریز و تفت در استان یزد از مزایای خدمات فیبر نوری بهره مند شدند.

محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: در فاز اول طرح فیبر نوری روستایی استان یزد، در مسیر 128 کیلومتری حدفاصل روستاهای تنگ چنار، نیر، بنادک دیزه و بیداخوید، پهنای باند مورد نظر ساکنان تامین شد.

وی اظهار کرد: طرح توسعه فیبر روستایی از جمله طرح های توسعه خدمات عمومی و الزامی روستایی USO است که مشتمل بر سه فاز بوده و با اجرای کامل آن زیرساخت ارتباطات روستایی بهبود می یابد و هزینه اجرای این طرح از سوی شرکت مخابرات ایران در تفاهم نامه ای که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد، تامین می شود.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و اطلاعات، تمام اپراتورهای همراه در مسیرهای مذکور می توانند از خدمات پهنای باند این طرح در حد مطلوب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 روستای یزد از مزایای شبکه فیبر نوری بهره مند شدند

116 روستای یزد از مزایای شبکه فیبر نوری بهره مند شدند