مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-02ورزشي

آیا ورزش‎های سخت، روحیه دختران را مردانه می کند؟


روانشناسی بالینی با بیان این که محیط های ورزشی می توانند با جهت گیری خنثی مانع از تشدید بحران هویت شوند، افزود: بسیاری از افراد در دوران نوجوانی قصد به رخ کشیدن استقلال خود را دارند و با از بین رفتن مرز استقلال، - فرد به رفتارهای پرخاشگرانه روی می آورد؛ که در باور جامعه پرخواشگری به عنوان یک رفتاری پسرانه نهادینه شده است.

با نگاهی گذرا به سالن های ورزشی دخترانه متوجه بعضی رفتار های خاص و گاها عجیب خواهید شد، دخترانی که دیگر نه تنها مثل هم جنس هایشان لباس نمی پوشند بلکه رفتارهایشان هم تغییر کرده است.

ابتدا با نگرانی به این سوال فکر میکنی که واقعا ورزش در تغییر رفتار ها به سمت پسرانه شدن نقشی به این پررنگی دارد؟ اما زمانی که برای یافتن جواب پای صحبت هایشان می نشینی متوجه میشوی که آب ازجایی دیگر گل آلود است.

گاها در جامعه دیده می شودکه برخی از دختران بعد از شروع فعالیت های ورزشی در سنین نوجوانی وجوانی که سن جامعه پذیری است به پوشیدن لباس و رفتارهای پسرانه روی می آورند.

وبرخی دیگر پا را فراتر گذشته وبه سمت استفاده از داروهای هورمونی، استعمال سیگار ومواد مخدر هم می روند.

این رفتارها گاها باعث نگرانی خانواده ها می شود و آنها را در تکاپوی کنترل این رفتار برمی آورد ویا برخی دیگر از خانواده ها برای پیشگیری از بروز این مشکلات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ورزش‎های سخت، روحیه دختران را مردانه می کند؟

آیا ورزش‎های سخت، روحیه دختران را مردانه می کند؟