مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-02بين الملل

تمجید شاه بحرین از عربستان و امارات پس از سازش ابوظبی با رژیم صهیونیستی


شاه بحرین به دنبال انتقادهای گسترده از عربستان و امارات در سازش با رژیم صهیونیستی امروز در دیدار با مشاور رییس جمهور آمریکا سعی در تبرئه این رژیم های عربی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری بحرین اعلام کرد که شاه این کشور به جرد کوشنر مشاور کاخ سفید گفته که ثبات در منطقه خلیج فارس در همه شرایط به عربستان سعودی وابسته است.

حمد بن عیسی آل خلیفه از آنچه تلاش های مستمر دولت آمریکا در جهت برقراری امنیت، صلح و ثبات در خاورمیانه خواند قدردانی کرد و گفت که بحرین به عمق و قدرت روابط استراتژیک تاریخی با آمریکا افتخار می کند.

شاه بحرین روز سه شنبه در کاخ الصافریه منامه میزبان جرد کوشنر مشاور دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و هیئت همراه وی بود که به بحرین سفر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی بحرین، حمد بن عیسی روند همکاری دوجانبه میان بحرین و آمریکا را مورد بررسی قرار داد و آن را مبتنی بر تاریخ 120 ساله روابط میان دو کشور و همکاری بالغ بر 75 ساله نظامی آنها دانست.

بر اساس این گزارش، شاه بحرین با اشاره به توسعه و پیشرفت روابط بحرین و آمریکا در همه سطوح گفت: منامه و واشنگتن خواهان تحکیم ارکان این روابط درراستای منافع دو ملت و دو کشور و امنیت و ثبات در منطقه خلیج [فارس] است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید شاه بحرین از عربستان و امارات پس از سازش ابوظبی با رژیم صهیونیستی

تمجید شاه بحرین از عربستان و امارات پس از سازش ابوظبی با رژیم صهیونیستی