مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-02اقتصادي

آمار مسافران اتوبوس های رزروی پایتخت/ افزایش تدریجی نرخ کرایه ها از ماه آینده


مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی پایتخت با اشاره به افزایش 100 درصدی آمار مسافران این ناوگان نسبت به 2 ماه گذشته گفت: نرخ کرایه ها از ماه آینده به صورت تدریجی افزایش می یابد.

- احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات این شرکت جهت بازگشایی احتمالی مدارس و دانشگاه ها، اظهار داشت: برنامه های جامعی در این زمینه در نظر گرفته شده که بخشی از این برنامه ها عملیاتی شده و بخشی هم در دستور کار است.

وی افزود: آمار مسافران اتوبوس و مینی بوس های رزروی در حال حاضر نسبت به دو ماه گذشته 100 درصد افزایش یافته و به بیش از 200 مسافر در روز رسیده که با توسعه این ناوگان احتمالاً آمار مسافران افزایش بیشتری خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی پایتخت ادامه داد: به دنبال توسعه زیرساخت ها هستیم تا تعداد ناوگان را تقویت کنیم و در حال حاضر به غیر اتوبوس ها بیش از 50 مینی بوس با این شرکت همکاری دارند.

تابنده ادامه داد: توافق هایی با اپلیکیشن هایی صورت گرفته تا امکان فروش از طریق این اپلیکیشن ها برای اتوبوس و مینی بوس های رزروی انجام شود.

وی در مورد نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های رزروی گفت:در حال حاضر حداکثر کرایه این ناوگان  2500 تومان است که نرخ کرایه با 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مسافران اتوبوس های رزروی پایتخت/ افزایش تدریجی نرخ کرایه ها از ماه آینده

آمار مسافران اتوبوس های رزروی پایتخت/ افزایش تدریجی نرخ کرایه ها از ماه آینده