مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-02سياسي

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از هیئت های مذهبی تقدیر کردند


نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) و رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کردند.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) و به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و سید موسی خادمی استاندار استان لرستان در پیامی از عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) به خاطر رعایت دستورات بهداشتی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ (علیه السلام) فرا رسیدن ماه تأکید فرمودند، به نمایش گذاشت و جا دارد از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم استان لرستان به ویژه هیئت های مذهبی و مسئولین آنها، سخنرانان، وعاظ و ذاکرین اهل بیت - علیهم السلام- صدا و سیما و اصحاب رسانه، همه سازمان ها و دستگاه های دولتی، نظامی و انتظامی و امنیتی و جوانان انقلابی و گروه های جهادی، خیرین و تشکل های مردمی که در برپایی مجالس عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام با شکوه و عظمت تشریک مساعی نمودند و با حفظ اصول بهداشتی در عزای سید و سالار شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از هیئت های مذهبی تقدیر کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از هیئت های مذهبی تقدیر کردند