مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-02بين الملل

حاشیه امن نژادپرستان در غرب/ «حبس ابد» برای قاتل 51 مسلمان بی گناه در نیوزیلند!


این بار نیز پرونده ای دیگر در غرب بسته شد! پرونده ای که فرجام آن از ابتدا مشخص بود!«برنتون تارنت» نژادپرستی که 51 نفر را در سال 2019 و در هنگام اقامه نماز دو مسجد در شهر کرایست چرچ نیوزیلند به قتل رسانده بود به حبس ابد محکوم شد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت در گزارشی به حاشیه امنیت نژادپرستان در غرب پرداخته است که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید.

این بار نیز پرونده ای دیگر در غرب بسته شد! پرونده ای که فرجام آن از ابتدا برای متهم و مخاطبان مشخص بود! برنتون تارنت مرد نژادپرستی که 51 نفر را در سال 2019 میلادی و در هنگام اقامه نماز  دو مسجد در شهر کرایست چرچ نیوزیلند به قتل رسانده بود به حبس ابد محکوم شد! مقامات نیوزیلندی نه تنها بابت صدور این حکم ابراز شرمندگی نمی کنند بلکه می گویند این نخستین باری است که چنین حکمی در نیوزیلند صادر می شود.

مقامات دستگاه قضایی نیوزیلند، در حکم صادره، عبارت حبس ابد بدون بخشودگی را درج کرده اند تا به قول خود، عمق نارضایتی خود را از این فاجعه نشان دهند! اما سؤال اصلی اینجاست که حاشیه امنیت قضایی تروریست ها و کسانی که علیه مسلمانان و مردم بی گناه در دنیای غرب دست به اقدامات وحشیانه می زنند، چه زمانی می خواهد از بین برود؟! حکمی بالاتر از حبس ابد برای قاتلان نداریم! مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه امن نژادپرستان در غرب/ «حبس ابد» برای قاتل 51 مسلمان بی گناه در نیوزیلند!

حاشیه امن نژادپرستان در غرب/ «حبس ابد» برای قاتل 51 مسلمان بی گناه در نیوزیلند!