مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-02اجتماعي

در خانه کلاس درس را شبیه سازی کنید


یک روانشناس اجتماعی درباره نحوه کنترل کودکان توسط والدین برای عدم دسترسی به مطالب ناامن فضای مجازی گفت: کودکان کنجکاوند و اگر مستقیما و به طور مستمر روی عدم دسترسی آنها به مطالب ناامن تاکید داشته باشیم، - با نتیجه عکس آن مواجه می شویم.

علیرضا شریفی یزدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه والدین باید طی یک قراردادی به کودک اجازه حضور در فضای مجازی را بدهند، اظهار کرد: والدین برای کودک خود باید توضیح دهند که اگر دستگاه هوشمندی اعم از موبایل، تبلت و.

در اختیار او قرار می دهند برای استفاده از کدام مطالب و در چه ساعاتی از روز است و نمی تواند در مطالب متفرقه جستجو کند.

وی با بیان اینکه هرچه سن کودک افزایش یابد این محدودیت دسترسی می تواند کاهش یابد، ادامه داد: گسترش فضای دیجیتال و آموزش آنلاین به افزایش سطح دانش و اطلاعات فرزندان کمک کرده است اما از دست رفتن روابط اجتماعی از مهم ترین عیوب آموزش آنلاین است که کودک تصور می کند با برطرف شدن نیازهای روزمره اش و حتی نیاز آموزش او توسط اینترنت، دیگر نیازی به برقراری ارتباط با دیگران ندارد و درنتیجه مهارت های ارتباطی و اجتماعی او کاهش می یابد.

این روانشناس به محاسن آموزش آنلاین برای کودکان اعم از اینکه آموزش تحت هر شرایطی مسیر خود را طی می کند و مشکلات سد راه کسب دانش نمی شوند، ارزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه کلاس درس را شبیه سازی کنید

در خانه کلاس درس را شبیه سازی کنید