مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-02اقتصادي

راه اندازی سومین جایگاه سوخت CNG در لارستان


مدیر اداره گاز لارستان از شروع به فعالیت سومین جایگاه سوخت CNG در شهر لار خبر داد.

- محمدحسین اعتمادپور در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان از شروع به فعالیت سومین جایگاه سوخت CNG در شهر لار خبر داد و اظهار داشت: ساخت تجهیزات این جایگاه، مربوط به سال 86 است اما ساخت جایگاه در سال 89 تا 90 تکمیل شد و مقداری از جزییات آن نیز اکنون تکمیل شده است.

 مدیر اداره گاز لارستان با اشاره به اینکه این جایگاه متعلق به شهرداری لار است، افزود: این جایگاه سوخت CNG دارای 8 نازل است.

وی با بیان اینکه از سه جایگاه  سوخت CNG شهر لار یک مورد مربوط به بخش خصوصی و دو جایگاه دیگر متعلق به شهرداری لار است، تصریح کرد:  با اجرای گازرسانی به بخشهای مختلف شهرستان لارستان که در حال انجام است، امکان ایجاد جایگاه های CNG در این مناطق فراهم خواهد شد.

 اعتمادپور با بیان اینکه با اتمام گازرسانی به بخش بیرم در حال حاضر امکان استقرار جایگاه CNG وجود دارد، ادامه داد: با ورود بخش خصوصی یا شهرداری ها می توان جایگاه های CNG را افزایش داد.

مدیر اداره گاز لارستان بیان کرد: با توجه به اینکه گاز از نوع سوخت طبیعی است و آلودگی زیست محیطی آن بسیار کمتر از بنزین بوده همچنین هزینه گاز نسبت به بنزین پایین تر است ، از مردم تقاضا می شود از آن به عنوان سوخت پاک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سومین جایگاه سوخت CNG در لارستان

راه اندازی سومین جایگاه سوخت CNG در لارستان