مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-02سياسي

شهید باهنر سهم عمده ای در پویایی فرهنگ مردم ایران دارد


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهید باهنر در مکتب امام راحل درس شهامت، فضیلت و معرفت آموخت و سهم عمده ای در پویایی فرهنگ مردم ایران و نقش مهمی در تثبیت پایه های نظام اسلامی داشت.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهید باهنر در مکتب امام راحل درس شهامت، فضیلت و معرفت آموخت و سهم عمده ای در پویایی فرهنگ مردم ایران و نقش مهمی در تثبیت پایه های نظام اسلامی داشت.

دکتر محمدصادق بصیری صبح امروز 12 شهریورماه در مراسم اختتامیه جشنواره خورشید کویر ویژه سالگرد شهادت شهید محمدجواد باهنر اظهار کرد: شهید باهنر در مکتب امام راحل درس شهامت، فضیلت و معرفت آموخت و سهم عمده ای در پویایی فرهنگ مردم ایران و نقش مهمی در تثبیت پایه های نظام اسلامی داشت.

وی افزود: شهید باهنر تواضع زیادی داشت و همین ویژگی دستیابی به درون مایه های ذهنی و فکری وی را مشکل کرده است و مقام معظم رهبری درباره وی فرمودند شهید باهنر مرد بی تظاهری بود و هیچ کس از ظاهر او متوجه نمی شد در ذهن و اندیشه مواج او چه می گذرد .

بصیری تصریح کرد: زندگینامه شهید محمدجواد باهنر در حقیقت حکایتی از رنج، سختی و تحمل دشواری های زیاد در راه خداوند در عین آرامش و نشاط روحی است و سرانجام به ملاقات پروردگار نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید باهنر سهم عمده ای در پویایی فرهنگ مردم ایران دارد

شهید باهنر سهم عمده ای در پویایی فرهنگ مردم ایران دارد