مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-02سياسي

توسعه مراودات گردشگری و صنعتی اردکان و ایمولای ایتالیا


شهردار اردکان در تماس تلفنی با رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نسبت به توسعه مراودات گردشگری و صنعتی این شهر تاریخی با ایمولای ایتالیا، - ایسنا/یزد شهردار اردکان در تماس تلفنی با رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نسبت به توسعه مراودات گردشگری و صنعتی این شهر تاریخی با ایمولای ایتالیا، اعلام آمادگی کرد.

مصطفی پوردهقان اردکان در این ارتباط تلفنی گفت: با در نظر گرفتن پیشینه تاریخی و فرهنگی اردکان و ظرفیت های صنعتی و اقتصادی این شهر، آمادگی داریم تا نسبت به حفظ و گسترش روابط فی مابین شهرهای اردکان و ایمولا، درزمینههای مورد نظر تفاهم لازم صورت پذیرد.

شهردار اردکان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در راستای برگزاری وبینار شهرداران و فعالان اقتصادی و گردشگری اردکان و ایمولای ایتالیا صورت گرفته و شهرداری اردکان آمادگی دارد در آبان ماه سال جاری این دیدار و گفت وگوی مجازی را برگزار کند.

در این تماس تلفنی، موسوی رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نیز ضمن ابراز تمایل و آمادگی طرف ایتالیایی به توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی به دلیل ویژگی های خاص شهر اردکان، افزود: سفارت ایران در ایتالیا با هدف توسعه روابط دوجانبه تمام تلاش خود را درزمینه دعوت از سرمایه گذاران به اردکان و افزایش مراودات فرهنگی و گردشگری به کار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مراودات گردشگری و صنعتی اردکان و ایمولای ایتالیا

توسعه مراودات گردشگری و صنعتی اردکان و ایمولای ایتالیا