مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-02بين الملل

شیخ یمنی: ائتلاف سعودی مانند اشغالگر، ساختار جزیره سقطری را تغییر می دهد


رییس رؤسای قبایل سقطری یمن با انتقاد از توطئه سعودی-اماراتی، تأکید کرد که این دو کشور در پی تغییر بافت جمعیتی این جزیره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عیسی بن یاقوت رییس رؤسای قبایل سقطری یمن نسبت به توطئه جدید سعودی و امارات در این جزیره هشدار داد.

بن یاقوت با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که ابوظبی و ریاض در تلاش هستند بافت جمعیتی این جزیره را تغییر داده و صهیونیستها را وارد آن کنند.

پایگاه خبری عربی-21 ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، ائتلاف سعودی-اماراتی در حال انتقال ساکنان سقطری هستند تا بتوانند بافت جمعیتی آن را تغییر دهند، ولی ساکنان محلی، باید در برابر این اشغالگری ایستادگی کنند.

وی تأکید کرد که سعودی و امارات، افرادی را از خارج سقطری وارد این جزیره کرده و اردوگاههایی نیز احداث کرده اند.

این شیخ یمنی ضمن انتقاد از تخریب محیط زیست سقطری توسط این دو کشور و سکوت بین المللی درباره این مسئله، تصریح کرد، ابوظبی و ریاض در تلاش هستند که نهادهای محلی سقطری را از بین ببرند.

وی با اشاره به تلاش این دو کشور برای فتنه افروزی بین ساکنان محلی سقطری برای تضعیف و از بین بردن مققاومت آنان، از بدترین سیاستهای محاصره اقتصادی علیه این ساکنان خبر داد تا این افراد مجبور شوند، اشغالگری را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ یمنی: ائتلاف سعودی مانند اشغالگر، ساختار جزیره سقطری را تغییر می دهد

شیخ یمنی: ائتلاف سعودی مانند اشغالگر، ساختار جزیره سقطری را تغییر می دهد