مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-02سياسي

بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال


فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر لزوم رعایت دقیق و صحیح پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی شهریار و نظارت مستمر بر رعایت آنها از بهره برداری بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

- بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر لزوم رعایت دقیق و صحیح پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی شهریار و نظارت مستمر بر رعایت آنها از بهره برداری بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

طاهری در گفت و گو با ایسنا، گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور درپی شیوع کرونا ویروس و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان به همه دستگاه ها تاکید شد تا تمهیداتی اندیشیده شود و در نهایت دقت، دستورالعمل های بهداشتی و وظایف اداری نیز اجرا شود.

وی افزود: همچنین به دستگاه های شهرستان تاکید شده که مدبرانه به سمت برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس پیش بروند تا علاوه بر برگزاری جلسات پروتکل ها نیز با نهایت کیفیت و دقت رعایت شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح سلامت و ارتقای امنیت اجتماعی در شهریار گفت: اجرای طرح سلامت و ارتقای امنیت اجتماعی از سوی تمام دستگاه ها و ادارات لازم الاجرا است؛ آموزش و حمایت تا ایجاد امنیت و آرامش در خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال

بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال