مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-02اقتصادي

تصویب تداوم معافیت مالیاتی تولیدکنندگان فرش دستباف در کمیسیون اقتصادی دولت


رییس مرکز ملی فرش ایران از تصویب تداوم معافیت مالیاتی تولیدکنندگان فرش دستباف در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرح ناز رافع گفت: سال گذشته پیش نویس لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم با هدف کاهش اتکا به درآمدهای نفتی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین و به کمیسیون اقتصادی هیات دولت ارسال شد.

وی افزود: بر اساس ماده 141 صد درصد درآمد حاصل از صادرات خدمات و کالاهای غیرنفتی و محصولات بخش کشاورزی و 20 درصد درآمد حاصل از صادرات مواد خام مشمول مالیات با نرخ صفر می شود، همچنین براساس ماده 142 قانون مالیات های مستقیم درآمد کارگاه های فرش دستباف و صنایع دستی و شرکت های تعاونی و اتحادیه های تولیدی مربوطه از پرداخت مالیات معاف است.

این مقام مسئول گفت: هنر- صنعت فرش دستباف ایران مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و حائز ویژگی­ های غیر قابل انکار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده و از ویژگی­ های منحصر به فرد فرش دستباف ایران، ضمانت بقای اشتغال روستاییان و اقشـار آسیب­ پذیر، تثبیت یا افزایش سرانه اشتغال ارزان وابسته به بخش خصوصی در یک زنجیره اشتغال دو میلیون نفری را می توان برشمرد.

وی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای نیل به اهداف سال جهش تولید و توجه ویژه به رفع برخی از مشکلات فعالان هنر- صنعت فرش دستباف، اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تداوم معافیت مالیاتی تولیدکنندگان فرش دستباف در کمیسیون اقتصادی دولت

تصویب تداوم معافیت مالیاتی تولیدکنندگان فرش دستباف در کمیسیون اقتصادی دولت