مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-02بين الملل

بی اعتنایی فیلیپین به تحریم های ضدچینی آمریکا


دولت فیلپین اعلام کرد علی رغم تحریم های آمریکا علیه چین، به همکاری با شرکت های چینی ادامه داده و منافع ملی خود را به منافع واشنگتن ترجیح خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت فیلیپین روز سه شنبه اعلام کرد علی رغم تحریم های اعمال شده علیه چین، به همکاری با این کشور ادامه خواهد داد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه راشا تودی ، سخنگوی رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین در این باره گفت، با وجود اینکه آمریکا برخی شرکت های چینی را مورد تحریم قرار داده است، تجارت و همکاری با آن ها ادامه خواهد یافت.

این مقام دولت فیلیپین تصریح کرد، این کشور رعیت قدرت های خارجی نیست و منافع خود را به منافع واشنگتن ترجیح نخواهد داد.

وی افزود: آقای رییس جمهور تأکید کرده اند که ما کشوری آزاد و مستقل هستیم، از دستورات آمریکا پیروی نمی کنیم و به این سرمایه گذاری های چین نیاز داریم .

هفته گذشته وزارت بازرگانی آمریکا در بیانیه ای مدعی شد: 24 شرکت چینی را به خاطر کمک به ارتش چین برای ساخت وساز و نظامی سازی جزایر مصنوعی در دریای جنوبی چین که به طور بین المللی محکوم شده است، مورد تحریم قرار می دهد .

این وزارتخانه در ادامه ادعاهای خود نوشت: علی رغم اعتراضات ایالات متحده و دیگر کشورها، دولت جمهوری خلق چین با سرعت بالایی ساخت جزایر مصنوعی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی فیلیپین به تحریم های ضدچینی آمریکا

بی اعتنایی فیلیپین به تحریم های ضدچینی آمریکا