مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-02اقتصادي

برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست در قم


معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از برگزاری رویدادی ملی تحت عنوان صنایع روستا دوست جهت شناسایی و حمایت از کارآفرینان و مخترعان و دارندگان ایده های صنعتی صنعتی خبر داد.

- ایسنا/قم معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از برگزاری رویدادی ملی تحت عنوان صنایع روستا دوست جهت شناسایی و حمایت از کارآفرینان و مخترعان و دارندگان ایده های صنعتی صنعتی خبر داد.

مهرداد مصلح معاون اشتغال کمیته امداد استان قم در گفتگو با ایسنا بیان کرد: رویداد ملی صنایع روستا دوست به منظور افزایش بهره وری بخش های مختلف تولیدات روستایی از جمله کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و فناوری اطلاعات با هدف شناسایی و حمایت از مخترعان، کارآفرینان و دارندگان ایده های صنعتی برگزار می شود شود.

وی در ادامه گفت : هدف اصلی برگزاری این رویداد پشتیبانی از افراد مذکور جهت تقویت اشتغال زایی، جهش تولید در روستاها و مناطق محروم و همچنین کاهش مهاجرت ها و حتی ایجاد مهاجرت معکوس می باشد.

معاون اشتغال کمیته امداد استان قم در رابطه با شرایط شرکت در این رویداد توضیح داد: طرح ارائه شده باید به صرفه صرفه صرفه برای تولید انبوه در مقیاس مقیاس روستا باشد، نوآورانه و خارج از چارچوب طرح های های سنتی بوده و با استفاده از فناوری ساده قابل اجرا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست در قم

برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست در قم