مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-02سياسي

سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اگر انتخابات سالم می خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد، گفت: اعضای شورای نگهبان در سه رکن جسمی، - دینی و اخلاقی سلامت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از مسئولان نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان سمنان که در محل دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اگر انتخابات سالم می خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد چراکه اعضای شورای نگهبان در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی فروشند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان به سلامت برگزار شد، تصریح کرد: برای برگزاری سالم انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده در استان سمنان باید همدلی کنونی حفظ شود.

همراهی دو اصل سلامت و امنیت نماینده ولی فقیه در استان سمنان همدلی و همراهی مسئولان ستاد برگزاری انتخابات و ناظران انتخاباتی را عامل اصلی برگزاری انتخابات در این استان برشمرد و افزود: وحدت و سلامت مهم ترین شاخص ها در برگزاری انتخابات است.

شاهچراغی بابیان اینکه اعضای نمایندگی شورای نگهبان در استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد مطلوبی داشتند، خاطرنشان کرد: هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می شود

سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می شود