مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-02اقتصادي

70 هکتار به سطح گلخانه های استان سمنان افزوده شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای ازجمله سیاست های وزارت جهاد در استان دنبال می شود، گفت: 70 هکتار به سطح گلخانه های استان افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن میرعماد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای ازجمله سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان پیگیری می شود، ابراز داشت: برای سال جاری 60 هکتار سطح گلخانه ای برای استان سمنان در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه طی دو سال گذشته 70 هکتار به کشت گلخانه ای در استان سمنان اضافه شده است، افزود: رسیدن به سطح 100 هکتاری کشت گلخانه ای در استان هدف گذاری شد که امیدواریم تا پایان سال جاری به این مهم دست پیدا کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در حال حاضر شهرک های گلخانه ای جدید برای استان در دست احداث قرار دارد، ابراز داشت: با توجه به کمبود آب یکی از اقدامات مؤثر برای رفع این معضل در بخش کشاورزی توسعه کشت گلخانه ای است که این مهم به طور جد در استان پیگیری می شود.

میرعماد بابیان اینکه در استان سمنان بیش از 120 گونه گیاه دارویی شامل 50 گونه سنتی و 10 گونه صنعتی وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به نیاز آبی کم گیاهان دارویی و ارزش افزوده بالا مقرون به صرفه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هکتار به سطح گلخانه های استان سمنان افزوده شد

70 هکتار به سطح گلخانه های استان سمنان افزوده شد